Retourneren

  • Kan ik een besteld artikel retourneren?

Ja, alle artikelen die je bestelt op onze webshop kunnen, zolang deze ongedragen zijn, in originele verpakking en met alle aangehechte kaartjes/labels worden geretourneerd.

  • Hoe kan ik een besteld artikel retourneren?

Meld de retour eenvoudig aan via https://herman-schoenen.returnless.com/nl. Maak een retourlabel aan en breng het pakket, met toegevoegd retourformulier, naar het door jou gekozen postbedrijf.

  • Wat kost retourneren?

Retourneren is op eigen kosten en verantwoordelijkheid. Het label kan direct bij het aanmaken afgerekend worden. Je kan eventueel de zending laten verzekeren, hiermee wordt het aankoopbedrag vergoed bij vermissing of beschadiging van het pakket. Retourneren in de winkel is uiteraard gratis.

  • Binnen hoeveel dagen dien ik een artikel te retourneren?

Indien het bestelde artikel niet naar wens is, dien je deze binnen 14 dagen te retourneren, rond de Kerst periode verlengen wij deze retourperiode.

  • Mag ik naar jullie winkel komen om een besteld artikel te ruilen/retourneren?

Zolang een artikel ongedragen is en in originele verpakking zit, kun je binnen 14 dagen naar onze winkel komen om een besteld artikel te ruilen of te retourneren. Rond de Kerst periode verlengen wij deze periode.

  • Ik heb een artikel retour gestuurd, binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Binnen 7 dagen na ontvangst van het retour gestuurde artikel, storten wij het aankoopbedrag terug op jouw rekening. Indien je de gehele bestelling aan ons retourneert en bij het plaatsen van de bestelling verzendkosten hebt betaald, storten wij dit ook terug op jouw rekening. Indien je meerdere artikelen hebt besteld en slechts een gedeelte hiervan retourneert, worden deze verzendkosten niet teruggestort.

  • Ik wil mijn bestelde artikel ruilen, hoe gaat dit in zijn werk?

Ruilen kan alleen in onze winkel. Als dit geen optie is, kan de bestelling geretourneerd en opnieuw besteld worden.

  • Wat doe ik als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?

Uiteraard gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Meld jouw retour aan via https://herman-schoenen.returnless.com/nl en kies voor de juiste optie. Volg de stappen en voeg foto’s toe. Wij gaan direct met jouw aanvraag aan de slag en komen zo snel mogelijk met een gepaste oplossing.

  • Worden er ook wel eens retouren afgewezen?

Ja, dit gebeurt. Wij hebben het recht een retour af te wijzen als deze gedragen of beschadigd is, niet in originele staat of verpakking verkeert, de verpakking beschadigd is, buiten het retourtermijn geretourneerd wordt, niet fris ruikt, vlekken bevat of de aangehechte kaartjes eraf zijn. Het pakket kan dan opgehaald worden in onze winkel of op eigen kosten worden teruggestuurd.