VERZENDING

Hoeveel bedragen de verzendkosten per bestelling?

De verzendkosten voor een bestelling onder de €100,- met een verzendadres binnen Nederland bedragen €4,95. De verzendkosten voor een bestelling met een verzendadres in België bedragen €9,95. Voor een bestelling boven €100,- betaal je in Nederland geen verzendkosten.

Hoe lang duurt het voordat ik het bestelde artikel in huis heb?

Onze standaard levertijd is 2 – 4 werkdagen. Zaterdag is geen werkdag. Uiteraard moet er ook rekening worden gehouden met vaste vrije dagen, zoals Pinksteren, Pasen en de Kerstdagen. Je kunt altijd je verzending volgen met de gegeven Track & Trace code op www.tracktrace.nl.

Ik ben niet thuis op de dag dat mijn pakket wordt bezorgd. Wat nu?

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd krijg je een bericht van PostNL in je brievenbus. Het kan zijn dat je pakketje bij de buren is afgeleverd of dat PostNL de volgende dag nogmaals langs komt. Indien je dan weer niet thuis bent kun je het pakket ophalen op de locatie die staat vermeld in het bericht van PostNL.

Kan ik het bestelde artikel op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan! Wanneer u op onze webshop wilt afrekenen als gast en bij stap 2 ‘Betalingsinformatie’ komt, kunt u kiezen voor de optie ‘verzend naar ander adres’. Wanneer u bij ons staat geregistreerd, kunt u ten allen tijden uw verzendadres aanpassen.

Ik woon in het buitenland, sturen jullie dan ook pakketjes naar mij op?

Op dit moment versturen wij onze artikelen naar Nederland en België.

Ik heb een foutieve levering ontvangen, wat moet ik nu doen?

In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan echter gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat en/of kleur, een artikel te weinig, of een verkeerd artikel naar u hebben verzonden.

Wanneer u een artikel in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website kijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen. Op dit moment kunnen wij de twee bestellingen nog niet met elkaar verrekenen. Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen twee weken het restitutiebedrag op uw rekening teruggestort.

Indien uw bestelling niet alle artikelen bevat die u heeft besteld, of u heeft een verkeerd artikel geleverd gekregen, kunt u het beste contact met ons opnemen door te mailen naar info@hermanschoenen.nl.

Ook in het geval dat u de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kunt u het beste contact opnemen met ons door te mailen naar info@hermanschoenen.nl.

Kan het voorkomen dat een besteld artikel toch uitverkocht blijkt te zijn?

Ja, dit kan voorkomen. Wij werken met een gemeenschappelijke voorraad voor onze winkel en webwinkel dus het kan voorkomen dat een besteld artikel op hetzelfde moment in onze winkel wordt verkocht. Wij zullen u daarvan z.s.m. op de hoogte brengen en het aankoopbedrag zal dan ook z.s.m. terug worden gestort op je rekening.

BETALING

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

U kunt bij ons betalen met iDeal of creditcard.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid. Bij betaling via iDEAL wordt de betaling vrijwel direct verwerkt. Bij betaling via creditcard wordt het rekeningbedrag gecrediteerd wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten.

RUILEN/RETOURNEREN

Kan ik een besteld artikel ruilen/retourneren?

Ja, alle artikelen die u bestelt op onze webshop, afgeprijsd of niet, kunnen op eigen kosten geruild of geretourneerd worden. Ruilen of retourneren in de winkel is gratis.

Binnen hoeveel dagen dien ik een artikel te ruilen/retourneren?

Indien het bestelde artikel niet naar wens is, dient u deze binnen 14 dagen te retourneren.

Mag ik naar jullie winkel komen om een besteld artikel te ruilen/retourneren?

Zolang een artikel ongedragen is, kun je binnen 14 dagen naar onze winkel komen om een besteld artikel te ruilen/retourneren.

Ik heb een artikel retour gestuurd, binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 dagen na ontvangst van het retour gestuurde artikel, storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Ik wil mijn bestelde artikel ruilen, hoe gaat dit in zijn werk?

Indien u een artikel wilt ruilen, dient u het reeds bestelde artikel terug te sturen naar onze winkel. Na ontvangst van het retour gestuurde artikel storten wij het aankoopbedrag hiervan terug op uw rekening. Het artikel dat u wilt bestellen kun u op onze webshop bestellen.

GARANTIE

Het artikel dat ik besteld heb, blijkt bij ontvangst beschadigd te zijn. Wat nu?

Voordat wij een artikel opsturen, zullen wij dit altijd controleren op mankementen. Het kan desondanks gebeuren dat wij iets over het hoofd zien. U kunt dan het beste contact met ons opnemen door te mailen naar info@hermanschoenen,nl, er wordt dan een passende maatregel getroffen.

Ik heb het bestelde artikel nu enige tijd in gebruik maar het gaat kapot. Wat nu?

Wanneer het artikel kapot gaat wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Wanneer het artikel kapot gaat wegens een productiefout of een andere reden waarvan u denkt dat het een terechte klacht is, kunt u contact met ons opnemen door te mailen naar info@hermanschoenen.nl. Wij nemen uw klacht dan in behandeling.